Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Johanna Öhgren - 5 augusti 2009 19:50



Idag har det inte hänt så mycket, men under de senaste veckorna har det. Jag har var på Tosselilla med Sanna och Jessica i fredes och i lördes var jag på Liseberg med Robin, Wide och Jimmy, superkul :) Har för övrigt gjort typ allt annat som man gör på ett sommarlov, förutom att bada i havet. Det har jag gjort bara en enda gång i sommar.. 

Idag har jag varit hemma hos Sanna en runda, där även Jesscia befann sig, har snackat lite skit och sånt, haha :) Idag kommer Robin och Tobbe en runda med, vad händer då? Får se.

Jag är även grymt stressad nu för att skolan ska börja, jag har inte fått någon sol. Det finaste vädret var när jag jobbade och satt inomhus, skittrist -.-
Sedan kommer alla nya prov och alla nya ämnen i skolan.. Jaja, jag hoppas iallafall på att detta året ska gå minst lika bra som det i tvåan. Nästa år tar jag och klassen studenten, woho :D

Ha det gött! Puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards