Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Tjabba

Av Johanna Öhgren - 15 juli 2009 18:38


Igår kom vi hem till Robin vid 4 på morgonen, somnade inte förrens vid 5 tiden. Vaknade sedan vif kvart över 1 och var skit trött. Men jag skulle göra "ärenden" idag med Robin, så vi var tvungna att stiga upp. Sedan drog vi hem till mig och bara mös :) Hur mysigt som heslt.

Btw, jag funderar på att säga till Emil att vi kan spela in låtarna nu på söndag :) fast vi får se om han går med på det, hoppas, hoppas, hoppas! :D

Imon är det Bakken som gäller ;) Bilden föreställer en galen karusell som jag och Bella åkte sist vi var där med familjen. Jag satt och asgarvade tills jag fick tårarna att komma, och Bella satt och skrek som om hon skulle dö. Vi reagerade verkligen så olikt det bara gick xD men fyfan va kul det var!
Ska åka denna imon, var typ ett år sedan sist nu ju ;)


Ha det gött!
Pussar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Öhgren - 5 augusti 2009 19:50

Idag har det inte hänt så mycket, men under de senaste veckorna har det. Jag har var på Tosselilla med Sanna och Jessica i fredes och i lördes var jag på Liseberg med Robin, Wide och Jimmy, superkul :) Har för övrigt gjort typ allt annat som man gör ...

Av Johanna Öhgren - 27 juli 2009 01:14

Jag har sjukt tråkigt, så jag tjuvade denna från Jessicas sida, och tänkte fylla i den jag med :)Namn: Johanna Öhgren Smeknamn: Hm, Ohgreen, Hanna.  Piercingar: No one. Tatueringar: No one, men det kommer :) Längd: 161 cm lång typ. Skostorlek...

Av Johanna Öhgren - 21 juli 2009 04:35

Hm, just nu sitter jag hemma hos Valle, har inte somnat än. Ska hem nu snart vid 10och får sova då, hahaha. (Igår) var jag en stund med Robin, sedan drog vi till Sanna, där Valle och Jessica fanns med. Vi gick in en stund till Sanna, därefter drog Ro...

Av Johanna Öhgren - 20 juli 2009 14:48

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har typ bara gjort mig iordning, vaknade vid halv 2.Idag ska jag va med Älskling, vi var igår med. Vi kollade på alla avsnitt av Harper's Island. Den serien är så sjukt bra att jag hade kunnat sett den 1000 g...

Av Johanna Öhgren - 15 juli 2009 00:51

  Nu sitter jag hemma hos Jack med Robin :)Idag kom jag även på en ny melodi till en ny låt, awsome!Får se om det blir av imon att komma på en text med. Hoppas det iaf :)Btw, längtar tills torsdag.Då åker jag och min familj + Bella, min kusin - till ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards